Pierwsza wizyta

CO WARTO WIEDZIEĆ

Czasami pierwsza wizyta w salonie SPA jest źródłem stresu – zupełnie niepotrzebnie! W końcu będą mogli się Państwo zrelaksować lub zadbać o swój wygląd dlatego zachęcamy do uśmiechu i pozytywnego nastawienia. Prosimy nie przejmować się kompleksami czy brakiem obycia w podobnych miejscach. Jesteśmy dla Państwa dobrego samopoczucia i wyglądu.


Prosimy o punktualne przybycie na zabieg, najlepiej około 5 minut przed czasem. Minuty spóźnienia są najczęściej odejmowane od czasu zabiegu ze względu na kolejne umówione wizyty.


Przed planowanym zabiegiem na ciało lub masażem zaleca się wziąć krótki prysznic. Zwiększy to Państwa komfort i pozwoli skórze przyjąć składniki odżywcze zawarte w naturalnych olejkach i preparatach kosmetycznych. W Salonie zapewniamy Państwu wszystkie niezbędne akcesoria jak bielizna jednorazowa czy ręczniki. Biżuterię najlepiej pozostawić w domu.


Ze względu na charakter miejsca prosimy o wyłączenie lub ściszenie telefonów komórkowych, zwłaszcza jeśli zabiegi przeprowadzane są w strefie ciszy na pierwszym piętrze. Pozwoli to Państwu oraz innym Klientom na wyciszenie się i odprężenie.


Nasze SPA jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 22.00 oraz w soboty od 07.30 do 15.30, natomiast recepcja jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00 (wtorki od 10.00 do 16.00) oraz w soboty w godzinach od 10.00 do 12.00. W godzinach kiedy recepcja nie pracuje, drzwi do naszego Salonu mogą być zamknięte – oznacza to, że wszyscy terapeuci wykonują zabiegi wymagające wyciszenia i intymności. Czas przed godziną 10.00 oraz po godzinie 18.00 (we wtorki przed godziną 10.00 oraz po godzinie 16.00; w soboty przed godziną 10.00 oraz po godzinie 12.00) jest przeznaczony przede wszystkim dla naszych umówionych na wizyty Klientów.


Konsultacje kosmetologiczne oraz lekarskie są płatne wg cennika. Jeżeli w następstwie konsultacji wykonujecie Państwo zabieg – koszt konsultacji jest odliczany od ceny zabiegu. Czas na wykonanie zabiegu, licząc od dnia konsultacji, wynosi 3 miesiące.


Zabiegi medycyny estetycznej są rozliczane z lekarzem.


Zabiegi depilacji laserowej są rozliczane z pracownikiem firmy Duo Laser.


Jeśli z jakiegoś powodu nie będą mogli Państwo pojawić się na umówionej wcześniej wizycie bardzo prosimy o poinformowanie nas o tym minimum 24 godziny wcześniej lub najpóźniej w piątek do godz. 18.00 jeśli wizyta umówiona jest na poniedziałek. W przypadku wizyt umawianych po świętach prosimy o informację w ostatni dzień roboczy do godz. 18.00. Umożliwi nam to zapisanie innej osoby, być może oczekującej na termin, a Państwu na zachowanie przedpłaty.


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Chcę skorzystać z zabiegu na twarz, ale nie wiem jaki zabieg byłby dla mnie najlepszy. Jak dokonać wyboru?

Najlepszym rozwiązaniem będzie umówienie się na ZABIEG DOBRANY NA TWARZ. Jest to zabieg poprzedzony konsultacją kosmetologiczną podczas której nasze specjalistki zaproponują indywidualne rozwiązania zabiegowe dla aktualnych potrzeb Państwa skóry. Przewidziany czas zabiegu to około 60 minut, cena zależy od tego jaki zabieg lub zabiegi zostaną wykonane.


Chcę umówić się na ZABIEG DOBRANY NA TWARZ, ale obawiam się, że może to przekroczyć budżet jaki zaplanowałam na tę wizytę. Co zrobić?

Najlepiej na samym początku poinformować naszą kosmetolog w jakiej kwocie chcielibyście się Państwo zmieścić. Proponowane zabiegi będą zbliżone do określonego przez Państwa budżetu. W sytuacji odwrotnej – kiedy chcą Państwo skorzystać z zabiegów bez żadnych ograniczeń finansowych – również warto o tym powiedzieć na początku wizyty.


Otrzymałam/em ZAPROSZENIE na określoną kwotę i chcę umówić się na ZABIEG DOBRANY NA TWARZ. Co w sytuacji kiedy wartość zabiegu będzie wyższa lub niższa od kwoty na ZAPROSZENIU?

W zależności od sytuacji mogą Państwo albo dopłacić do zabiegu albo wykorzystać pozostałą kwotę na kolejny zabieg. Należy tylko pamiętać, że czas na wykorzystanie ZAPROSZENIA, w tym pozostałego salda wynosi 12 miesięcy.


Nie udało mi się umówić wizyty w terminie, na którym mi zależy i zostałam/em wpisana/y do ZESZYTU REZERWOWEGO. Co to znaczy?

Pomimo licznego zespołu pracowników może się zdarzyć, że nie uda się Państwu umówić w dogodnym terminie. W takiej sytuacji możemy Państwa wpisać do tzw. ZESZYTU REZERWOWEGO. Jest to jedno z naszych narzędzi służących do zarządzania kalendarzem wizyt. W sytuacji kiedy ktoś będzie zmuszony odwołać lub zmienić termin wizyty skontaktujemy się z Państwem i zaproponujemy termin, z którego będą mogli Państwo skorzystać. Wpisanie do ZESZYTU REZERWOWEGO nie jest dla Państwa wiążące.

Czasami, do ZESZYTU REZERWOWEGO wpisują się Klienci, którzy mają umówione terminy, ale chcieliby je przyspieszyć.